מחיר וילון גלילה אטום

וילונות גלילה – כיסוי חלונות אסתטי, פרקטי ויעיל

וילונות הם ללא ספק בין האביזרים הפופולריים ביותר, שהופכים ומשדרגים כל חדר לחלל מושלם. מאז שיצאו וילונות גלילה, האפשרות של כל אחד ואחת מאיתנו להתאים ולהתקין וילון בקלות ובמחיר השווה כל כיס השתפרה באופן ניכר.

וילונות גלילה מסייעים לשמור על הפרטיות, מסייעים לווסת את חדירת קרני השמש והאור אל החדר ולכן מאפשרים לנו גם ליהנות מעיצוב וסטייל, לצד פרקטיקה. כיום יש מגוון של וילונות גלילה, וניתן לבחור את הסוג והגודל בהתאמה אישית כדי להשיג את העיצוב הרצוי ואת רמת האטימות הדרושה מהווילון.

בחירה נכונה תקנה לחלל שלכם את העיצוב והסטייל הנכונים, כדי להפיק את המקסימום תוכלו תמיד לראות דוגמאות באון ליין ובחנויות המומחים.

וילונות גלילה מדגם רשת צרפתית מציעים סינון חלקי של אור ושמש. מדובר בבד חזק ועמיד עשוי חורים בגדלים משתנים המסוגלים לווסת את כמות האור והשמש שיכנסו אל חלל החדר.

גודל החורים אינו משתנה והוא נשאר קבוע על פי הבחירה שעשיתם מראש. ישנן מספר דוגמאות וצבעים ומספר גדלים כדי להתאים את הכיסוי למפתח החלון. כדי להשיג כיסוי אופטימלי חשוב לבחור וילון במידות אורך ורוחב הגדולים במעט מגודל החלון עצמו.

וילון גלילה רשת צרפתית מספק לכם כיסוי מיטבי ואסתטי של החלון וגם מסייע לכם לשלט בכמות הצל והאור במבנה. פרמטרים אלה הופכים אותו אידאלי למשרדים ולמפתחי חלונות גדולים.

היכן תוכלו להשיג פתרונות הצללה מקצועיים?

לקוחות המעוניינים לדעת כמה עולה וילון גלילה, ישמחו ודאי לדעת שקל למצוא ולהשוות מחירים באינטרנט וכמו כן להגיע אל חנויות מתמחות שיציעו לכם מבחר של עיצובים וסגנונות וגם יוכלו לתת לכם ייעוץ מקצועי ועזרה בבחירה נכונה.

אם אתם מחפשים וילון גלילה רשת צרפתית מחיר הינו רק פרמטר אחד מתוך לא מעט פרמטרים שיש לקחת בחשבון וחשוב לא פחות לבחור ספק מוכר ואמין, על מנת להבטיח בדים איכותיים ומנגנוני פתיחה עמידים.

קניה של וילון איכותי תבטיח לכם התקנה קלה, תוצאות מרשימות וכמובן הנאה ממוצר ברמה גבוהה לשנים ארוכות.

אם אתם מחפשים וילון גלילה אטום מחיר הוא נקודה חשובה שכדאי להתייחס אליה, כמו גם החנות עצמה שבה מבצעים את הרכישה. גלילה הינה חברה המתמחה בייצור ושיווק ווילונות מוכנים מראש או לפי דרישה והזמנה אישית.

בחנות החברה תוכלו להתרשם ממגוון רב של סוגי וילונות המתאימים במיוחד לחדרי שינה. המומחים של גלילה ישמחו לייעץ לכם ולסייע לכם בפתרון הצללה המתאים ביותר לצרכים שלכם, לסגנונכם האישי ולתקציבכם. לסקירת כלל השירותים והמוצרים שאנו מציעים לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים, התקשרו לטלפון – 5635*

גלילה האפלה לבן
גלילה האפלה לבן
רשומה זו פורסמה בבלוג ומתוייגת כ.
עד 30% הנחה
עד 62% הנחה
(4) 120.00150.00 המחיר כולל מע"מ
עד 33% הנחה
(3) 316.00 המחיר כולל מע"מ
עד 33% הנחה
316.00 המחיר כולל מע"מ
עד 20% הנחה
(5) 79.55 המחיר כולל מע"מ
עד 15% הנחה
(11) 170.00 המחיר כולל מע"מ
עד 23% הנחה
(6) 199.00229.00 המחיר כולל מע"מ
עד 22% הנחה
עד 29% הנחה
(6) 213.00 המחיר כולל מע"מ
(1) 351.00 המחיר כולל מע"מ
עד 21% הנחה
(5) 410.00 המחיר כולל מע"מ
עד 37% הנחה
(5) 222.00 המחיר כולל מע"מ
עד 22% הנחה
עד 19% הנחה
(2) 89.90 המחיר כולל מע"מ
עד 30% הנחה
(4) 69.90 המחיר כולל מע"מ