וילון גלילה זברה

ישנם עשרות רבות של סוגי וילונות ולכל אחד מהם יש כמה גוונים, סגנונות, תוספות, צבעים ואפשרות לחתוך לפי מידה. בין המגוון העצום צריך לקבל החלטה איזה סוג וילון אנו רוצים בבית שלנו ובכל חדר בבית שלנו. כמובן שווילון מתקינים גם במשרד ובבתי עסק שונים. איזה וילון יכול להתאים לנו ביותר? מדוע להשתמש דווקא בווילון זה? אנו ממליצים על וילון גלילה זברה שיכול להתאים גם לבית וגם ולמשרד. הנה כמה יתרונות שימחישו לכם מדוע.

יתרונות השימוש בווילון גלילה מסוג זברה:

  • וילון גלילה זברה הוא למעשה שילוב של בד אטום ובד שקוף, המתחברים בצורה של פסים ולכן מזכירים זברה. הבד האטום הוא מגיע עם הצבע אשר מקנה לווילון את העיצוב הייחודי שלו. כמובן שיש גם סגנונות שונים של וילונות גלילה זברה ולכן כדאי לכם לשים לב איזה וילון אתם בוחרים ואם הוא מתאים לכם. היתרון של צורת הזברה היא היכולת לווסת את התאורה למידה הרצויה באמצעות משחק בחפיפה שבין הפסים.
  • לווילון זה יש עיצוב ייחודי ומיוחד המקנה אווירה מודרנית לכל בית ולכל משרד.
  • יש אינספור צבעים וסגנונות שניתן לבחור מהם להתאים לבית או למשרד שלכם.

כיצד לבחור וילון גלילה זברה לבית?

וילון גלילה זברה לסלון יהיה שונה מהווילון של החדר. בדרך כלל נהוג להשתמש בווילון מסוג זה בחדרים כלליים כמו המטבח, הסלון וכד' ולא בחדרי השינה מכיוון שבחדרי השינה רוצה אטימות מלאה יותר. בחרו צבעים המתאימים לריהוט, לשיש במטבח, לארונות האחסון ובכלל לעיצוב הכללי של הבית שלכם. בדקו האם מדובר בווילון בעל מנגנון חשמלי או ידני והאם החברה יכולה לספק לכם את הווילון במידות המתאימות עבורכם.

האם וילון זברה מתאים גם למשרד?

וילון גלילה זברה הוא וילון נהדר ומעוצב שיכול להתאים גם למשרד שלכם. הוא יתאים להתאים למשרדים בעלי אופי מודרני, גם כאלה בעלי אופי של וינטג' וגם בסגנונות שונים אחרים. כל שאתם צריכים הוא לבחור את הסגנון והצבעים המתאימים ביותר עבורכם. מלבד העיצוב כמובן שזה גם נוח לווסת את התאורה בצורה הנוחה ביותר עבורם שייכנס אור יום למשרד מצד אחד אך יקנה לכם פרטיות ולא יסנוור אתכם מצד שני. חברת גלילה תשמח לייעץ לכם בנוגע לווילון המתאים ביותר עבורכם. צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

וילון גלילה זברה

88.00925.00

וילון זברה הוא מוצר ההצללה הפופולרי והנמכר בישראל.

שילוב של מראה אלגנטי ועשיר עם יתרון כיוון רמת ההצללה בחלל – ממש כמו תריס.
שכבת בד כפולה כאשר כל אחת מ- 2 השכות מורכבת מפס רשת-פס אטום יותר.
בעזרת כיוון עם מנגנון השרשרת הנוח והיעיל, ניתן לווסת את כמות האור בחלל החדר.
אפשרות להתקנת קיר ותיקרה ( המוצר כולל את אביזרי ההתקנה הדרושים)
ניתן לשלוט במידת הגובה ע"י הורדת וילון הזברה עד לגובה הרצוי ( כל שארית הבד מוסתרת בתוך המנגנון העליון ).

יש לך שאלה נוספת ? בדוק מה כולם שואלים בקישור הזה

מעבר למידות מיוחדות
במקרה ולא נמצאה המידה הרצויה במידות המיוחדות ישנה האפשרות להזמין קיצור לפי מידה ספציפית
הזמנת קיצור זברה

שינוי צד מנגנון פתיחה
במידה ודרוש שינוי של צד מנגנון פתיחת הוילון מימין לשמאל

וילון זברה בגימור פרמיום (פליסה)