איך מתקנים תריס גלילה

וילון גלילה – התריס האידאלי

כל חלל זקוק לוויסות של כניסת האור והשמש, דבר זה נכון גם כאשר מדובר בחדרים למגורים וגם כאשר מדובר במשרדים. כשנכנסת לחדר שמש ישירה פעמים רבות היא מפריעה לנו לצפות במסכים, מסנוורת ואף לא מאפשרת לנו לתפקד כנדרש או לנוח. לכן הפתרון הקל והזמין ביותר למצבים אלו הוא פשוט להתקין תריס וילון גלילה.

תליית וילונות מסוג גלילה, היא קלה ופשוטה ביותר ואינה מצריכה ידע וכלים מיוחדים מעבר למקדחה וכמה ברגים. מכיוון שלרב מדובר בעבודה בגובה גם סולם קצר לא יזיק.

ברגע שיש לכם את כל הכלים הדרושים העבודה עצמה לא קשה ומצריכה מעט ידע טכני.

תליית וילונות מוסיפה לכל חלל טאצ' ועיצוב, כך שכל אחד ואחת מאיתנו יכולים לבחור את הגודל, הצבעים והמרקמים המתאימים לסגנון האישי ולתקציב.

וילונות גלילה מגיעים במידות מוכנות של רוחב וגובה, ורצוי לבחור מידות גדולות במעט מגודל החלון, כדי ליהנות מכיסוי מרבי ומראה מדויק יותר. בחדרים בהם נדרש עיצוב נוסף ניתן להתקין גם וילונות רגילים לצד וילונות גלילה, דבר זה נכון גם להיפך – ובחדרים בהם ישנם וילונות רגילים, ניתן להוסיף וילונות גלילה על מנת להשיג יותר פרטיות ויותר חסימה של אור ושמש.

היכן מומלץ להשיג וילונות גלילה איכותיים?

תפעול תריסי גלילה הינו פשוט ביותר בהשוואה לתריסים אחרים. את התריסים ניתן לגלגל למעלה או למטה, תלוי בכמות האור הרצוי בכל רגע נתון.

מכיוון שמדובר במנגנונים מכנים פשוטים בדרך כלל, תריסי הגלילה הם מאוד אמינים והם גם מחזיקים מספר שנים בתנאי שהם מתוחזקים בצורה נאותה ונעשה בהם שימוש על פי ההנחיות.

איך מתקנים תריס גלילה, אתם תוהים? ובכן, אם בכל זאת ישנה תקלה בווילון הגלילה, ניתן לבדוק האם הוא עדיין באחריות, אם כן, אז ודאי שהחנות בה רכשתם את המוצר תוכל לתקן או להחליף לכם אותו.

מסיבה זו חשוב לקנות וילונות גלילה אך ורק בחנות המתמחה בתחום, כך תדעו שברגע שיש תקלה, או משהו אינו כשורה, יש לכם כתובת לפנות אליה ולטפל בבעיה.

וילונות גלילה אינם מצריכים תחזוקה רבה כלל, כל מה שנדרש זה לנקות אותם מאבק אחת לתקופה או לעבור עליהם בעזרת מברשת או מטלית לחה.

פעולה זאת תשמור את הבד נקי ורענן לאורך שנים ותאפשר למנגנון הגלילה לעבוד בצורה חלקה וללא תקלות זמן רב.

גלילה הינה חברה המתמחה בייצור וילונות לפי דרישת הלקוח ובהתאם לסגנון אישי.

בחנות החברה תוכלו להתרשם ממגוון רב של סוגי וילונות ובהם גם וילונות גלילה בעיצובים מרהיבים, ובמגוון של מידות וגדלים. לסקירת כלל השירותים והמוצרים שאנו מציעים לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים, התקשרו לטלפון – 5635*

תריס גלילה,
רשומה זו פורסמה בבלוג ומתוייגת כ.
עד 21% הנחה
המחיר המקורי היה: ₪189.00.המחיר הנוכחי הוא: ₪149.00. המחיר כולל מע"מ
עד 16% הנחה
עד 16% הנחה
119.00179.00 המחיר כולל מע"מ
עד 19% הנחה
99.00149.00 המחיר כולל מע"מ
109.00189.00 המחיר כולל מע"מ
129.00169.00 המחיר כולל מע"מ
עד 34% הנחה
94.00147.00 המחיר כולל מע"מ
עד 27% הנחה
65.00129.00 המחיר כולל מע"מ