וילון תריס למטבח איכותי לשנים ארוכות!

וילון תריס למטבח

גלילה, מומחים בווילונות לבית ולמשרד, מביאים אליכם מגוון של וילונות המשלבים סגנון, פרקטיות וסטייל במחיר מצוין. הקולקציה שלנו כוללת מגוון של סגנונות וילונות, בדים ואטימות המאפשרים לך להגיע לאיזון המושלם בין פרטיות לאור טבעי. מווילונות שקופים המסננים את אור השמש ועד לאפשרויות אטומות שחוסמות כמעט לחלוטין את הנראות. אצלנו תמצאו וילון תריס למטבח במראה הכי מתאים למטבח שלך בין אם לעיצוב מודרני, כפרי או אקלקטי.
תאורה נכונה חיונית לשמירה על סביבה רגועה ומשפחתית למטבח שלך כמו גם ליצירת סביבת בישול, אפייה ועבודה נעימה למטבח בו מבלים בני המשפחה שעות ארוכות. וילון תריס למטבח נותן לך בקרת אור מעולה, ומאפשר להתאים את הבהירות והבוהק בהתאם לצרכים שלך. בין אם אתם מעדיפים אור טבעי בשפע ובין אם אתם זקוקים לאווירה רגועה יותר, ניתן להתאים את הווילונות שלנו כדי לסנן או לחסום את אור השמש ביעילות.

וילון תריס למטבח מעוצב

בגלילה אנו מבינים שכל בית הוא ייחודי. זו הסיבה שאנו מציעים אפשרויות התאמה אישית כדי להבטיח שהווילונות שלנו מתאימים בצורה מושלמת לחלונות ולדרישות הספציפיות שלך. צוות המומחים שלנו יכול לסייע לך בבחירת החומר, הדוגמא והגודל הנכונים, תוך הבטחת פתרון מותאם לצרכים האישיים שלך. וילון תריס למטבח מאפשר לך לבחור את האיזון המושלם בין פרטיות לאור טבעי. יתר על כן, התריסים שלנו נועדו לחסום קרני UV מזיקות, להגן על הרהיטים, הרצפות וחפצים יקרי ערך אחרים מפני דהייה או נזק שנגרם מחשיפה ממושכת לאור השמש.

חנות הווילונות שלנו מציעה מגוון רחב של סגנונות, דוגמאות וצבעים של וילונות לבית המשלימים את עיצוב הפנים הקיים ומציגים את הטעם הייחודי שלך. מקלאסי ואלגנטי ועד מודרני ושיקי, הקולקציה שלנו מבטיחה שתמצא את הווילונות המושלמים למטבח, וילון תריס למטבח, וילון לסלון, לחדרי הילדים, חדר שינה של ההורים, חדרי משחקים וכל חלל אחר בבית ליצירת חלל ביתי מגובש נעים ומעוצב. גלילה, מציעים לך מבחר מגוון של וילונות לבית שנועדו לשדרג את עיצוב המטבח, הסלון וחדרי השינה תוך מתן פרטיות, בקרת אור וסטייל.

עד 21% הנחה
המחיר המקורי היה: ₪189.00.המחיר הנוכחי הוא: ₪149.00. המחיר כולל מע"מ
עד 16% הנחה
עד 16% הנחה
119.00179.00 המחיר כולל מע"מ
עד 19% הנחה
99.00149.00 המחיר כולל מע"מ
109.00189.00 המחיר כולל מע"מ
129.00169.00 המחיר כולל מע"מ
עד 34% הנחה
94.00147.00 המחיר כולל מע"מ
עד 27% הנחה
65.00129.00 המחיר כולל מע"מ