וילונית גלילה מחירים

וילונית גלילה מחירים

וילונות גלילה הם הבחירה הפופולרית והנכונה ביותר בשל הרבגוניות, הפונקציונליות והעיצוב המושלם שלהם. גלילה מביאים אליכם מגוון של וילונות גלילה המשלבים סגנון, פרקטיות וסטייל במחיר מצוין. אצלנו תמצאו את וילונות הגלילה המושלמים שיהפכו כל חלל שלך למקום נהדר עם נוחות ושיק.

וילונות גלילה ידועים באסתטיקה הנקייה והמינימליסטית שלהם, מה שהופך אותם לתוספת טבעית לכל עיצוב פנים. חנות הוילונות שלנו מציעה מבחר רחב של וילונות גלילה בצבעים, וילונות גלילה מחירים מעולים,וילונות בדוגמאות וחומרים שונים, המאפשרים לך למצוא את ההתאמה המושלמת לסגנון ולטעם שלך. בין אם אתם מעדיפים גוון נייטרלי קלאסי, צבע עם אמירה נועז או וילון עדין – וילונות הגלילה שלנו נועדו להעצים את היופי של החלל שלכם תוך התמזגות ללא מאמץ עם העיצוב הקיים שלכם.

אחד היתרונות המרכזיים של וילונות גלילה הוא יכולות בקרת האור המצוינות שלהם. עם משיכה פשוטה של ​​שרשרת או לחיצת כפתור לאפשרויות ממונעות, אתה יכול להתאים ללא מאמץ את כמות האור הנכנסת למשרד או לחדרי הבית. בין אם אתה רוצה ליצור אווירה בהירה ואוורירית או להשיג חושך מוחלט לשינה טובה יותר או מצגות אורקוליות, וילונות הגלילה שלנו מספקים בקרת אור מדויקת כדי לענות על הצרכים הספציפיים שלך.

וילונות גלילה מחירים מעולים

פרטיות היא בראש סדר העדיפויות בכל חלל, וילונות גלילה מציעים פתרון יעיל. וילונות הגלילה שלנו זמינים ברמות אטימות שונות, המאפשרות לך לבחור את האיזון המושלם בין פרטיות לאור טבעי. יתר על כן, התריסים שלנו נועדו לחסום קרני UV מזיקות, להגן על הרהיטים, הרצפות וחפצים יקרי ערך אחרים מפני דהייה או נזק שנגרם מחשיפה ממושכת לאור השמש.

וילונות גלילה הם בחירה אידיאלית עבור חללים עם מקום מוגבל לכיסוי חלונות. העיצוב הקומפקטי והמלוטש שלהם מאפשר להם להתגלגל בצורה מסודרת, לספק נוף ללא הפרעה ולמקסם את השטח הפנוי. כל זה הופך וילונות גלילה למתאימים במיוחד עבור דירות קטנות, משרדים וחדרים שבהם חיוני אופטימיזציית שטח. וילונות הגלילה שלנו מיועדים לנוחות המשתמש. הם כוללים תפעול חלק וללא מאמץ, המאפשר לך להעלות או להוריד את התריסים בקלות. עם בקרת האור הרב-תכליתית, תכונות הפרטיות, הגנת UV והעיצוב חוסך המקום – וילונות גלילה הם בחירה חכמה ואלגנטית לכל חדר. אצלנו תמצאו וילונות גלילה מחירים לכל כיס באיכות מושלמת!

עד 21% הנחה
המחיר המקורי היה: ₪189.00.המחיר הנוכחי הוא: ₪149.00. המחיר כולל מע"מ
עד 16% הנחה
עד 16% הנחה
119.00179.00 המחיר כולל מע"מ
עד 19% הנחה
99.00149.00 המחיר כולל מע"מ
109.00189.00 המחיר כולל מע"מ
129.00169.00 המחיר כולל מע"מ
עד 34% הנחה
94.00147.00 המחיר כולל מע"מ
עד 27% הנחה
65.00129.00 המחיר כולל מע"מ