וילונות גלילה זברה איכותיים במיוחד!

מחפשים וילונות גלילה זברה? אנחנו כאן עבורכם! גלילה, מומחים בווילונות לבית ולמשרד, מביאים אליכם מגוון של וילונות המשלבים סגנון, פרקטיות וסטייל במחיר מצוין. הקולקציה שלנו כוללת מגוון של סגנונות וילונות, בדים ואטימות המאפשרים לך להגיע לאיזון המושלם בין פרטיות לאור טבעי. מווילונות שקופים המסננים את אור השמש ועד לאפשרויות אטומות שחוסמות כמעט לחלוטין את הנראות.
וילונות גלילה זברה הם הווילונות הנמכרים בישראל המאפשרים לך לבחור את האיזון המושלם בין פרטיות לאור טבעי. וילונות מעולים שנועדו לחסום קרני UV מזיקות, להגן על הרהיטים, הרצפות וחפצים יקרי ערך אחרים מפני דהייה או נזק שנגרם מחשיפה ממושכת לאור השמש.

כל בית, משרד או עסק הוא ייחודי ויש לו צרכים ספציפיים ומיוחדים. זו הסיבה שאנו מציעים אפשרויות התאמה אישית של וילונות גלילה זברה לכל מטרה. אצלנו תמצאו וילון זברה בגימור פרימיום, איכותי ומקצועי. צוות המומחים שלנו יסייע לך בבחירת הווילון, הדוגמא והגודל הנכונים, תוך מציאת פתרון מושלם המותאם לצרכים האישיים שלך.

וילון זברה בהתאמה אישית

וילון זברה הוא בעל יתרון ענק של כיוון רמת ההצללה בחלל החדר או המשרד, הבנוי משכבות בד אטומות עם פסי רשת אטומים ומנגנון שרשרת נוח ויעיל. וילונות זברה עם רמת גימור גבוהה, בד איכותי, סיומת משגעת גימור יפיפה, מנגנון יציב ואביזרים איכותיים להתקנה ושימוש. זהו וילון המוסיף אווירה ייחודית ומספק פרטיות מושלמת במראה יוקרתי – הווילון המושלם לבית או לעסק שלך!

אצלנו תמצאו וילונות גלילה זברה בכל המידות עם שליטה מעולה בגובה ההצללה, התקנה קלה ונוחה. וילון זברה במראה יוקרתי ועשיר המתאים לכל חדר בבית או במשרד. וילון הנותן לך בקרת אור מעולה, ומאפשר להתאים את הבהירות והבוהק בהתאם לצרכים שלך. בין אם אתם מעדיפים אור טבעי בשפע ובין אם אתם זקוקים לאווירה רגועה יותר – וילון זברה מתאים ופונקציונאלי כדי לסנן או לחסום את אור השמש ביעילות. גלילה, מציעים לך מבחר מגוון של וילונות לבית שנועדו לשדרג את עיצוב המטבח, הסלון וחדרי השינה תוך מתן פרטיות, בקרת אור וסטייל. וילונות למשרד, לעסק ולכל מטרה.

עד 21% הנחה
המחיר המקורי היה: ₪189.00.המחיר הנוכחי הוא: ₪149.00. המחיר כולל מע"מ
עד 16% הנחה
עד 16% הנחה
119.00179.00 המחיר כולל מע"מ
עד 19% הנחה
99.00149.00 המחיר כולל מע"מ
109.00189.00 המחיר כולל מע"מ
129.00169.00 המחיר כולל מע"מ
עד 34% הנחה
94.00147.00 המחיר כולל מע"מ
עד 27% הנחה
65.00129.00 המחיר כולל מע"מ