וילון למשרד הביתי

במהלך ההיחשפות שלנו לימי המגיפה הארוכים והמייגעים, אנשים רבים העובדים מהבית הבינו שהסביבה שלנו משפיעה על הפרודוקטיביות שלנו. עובדה זו הביאה רבים מהאנשים לעצב מחדש את הפינה המשרדית בבית, לרבות חיפוש וילון למשרד הביתי.

המשרד הביתי נהיה חשוב ומשמעותי לנו, מכיוון שבו אנו מבלים את מירב זמננו כעת, כאשר הצבע, האור, הנעימות, הרעש – כל דבר במערך המשרד החדש יכול ליצור או לשבור את הדרך שבה אנו עובדים. למרבה המזל, שינוי בודד כמו וילון למשרד יכול לעשות את ההבדל ולהפוך את המשרד לנעים וחמים, ולהחליף את הצורך בהוצאת כסף רב על שיפוץ.

איך לבחור וילון למשרד?

המחשבה הראשונה על המשרד הביתי צריכה להיות שיש ליצור סביבה מרגיעה על ידי בחירת וילונות פונקציונליים ודקורטיביים. כדאי לחשוב על כלל הגורמים בבחירת הוילון הרצוי:

  • צבע – לצבעים יכולה להיות השפעה משמעותית על מצב הרוח שלנו, על הפרודוקטיביות, הריכוז והיצירתיות. לכן חשוב לבחור צבעים מרגיעים ומעוררי השראה, כמו למשל כחול, ירוק או לבן.
  • סוג הבד – בחרו בדים עמידים שניתן לנקות ולתחזק בקלות. וילון למשרד העשוי ממשי מלאכותי, כותנה או פשתן ייראה מקסים, יוקרתי ויהיה גם קל לתחזוקה. במקרה הצורך אפשר לנקות אותם בניקוי יבש ולשאוב באמצעות שואב אבק.
  • הדפסים – הדפסי פרחים או עלים למשל על הווילונות עלולים להסיח את דעתך מהדוח שאתה צריך להגיש עד סוף היום. לכן האופציה הטובה יותר תהיה וילון בעל צבע אחיד ללא דוגמאות. מעבר לכך, קח בחשבון כי העבודה מהבית ככלל, עלולה להסיח את דעתך, כך שפינה רגועה ושקטה הינה קריטית.
  • בידוד – על פי מחקר של אוניברסיטת קורנל, תנודות בטמפרטורה עלולות להשפיע באופן משמעותי על הפרודוקטיביות, ולכן בחר בוילון אשר ישמור על חום החדר.

בגלילה, תוכלו למצוא מבחר ומגוון של וילונות למשרד, מכל הצבעים, הסוגים והבדים הקיימים. סביר להניח כי ביניהם תוכל למצוא את הוילון המתאים לך ביותר, הן מבחינת עיצוב והן מבחינת עלות. נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה או עניין העולה בנושא זה, ונוכל לכוון ולייעץ לך בהתבסס על שנות ניסיוננו הרבות.  

עד 21% הנחה
המחיר המקורי היה: ₪189.00.המחיר הנוכחי הוא: ₪149.00. המחיר כולל מע"מ
עד 16% הנחה
עד 16% הנחה
119.00179.00 המחיר כולל מע"מ
עד 19% הנחה
99.00149.00 המחיר כולל מע"מ
109.00189.00 המחיר כולל מע"מ
129.00169.00 המחיר כולל מע"מ
עד 34% הנחה
94.00147.00 המחיר כולל מע"מ
עד 27% הנחה
65.00129.00 המחיר כולל מע"מ