וילון לחדר ילדים

יש הרבה גורמים אשר צריכים להילקח בחשבון כאשר בוחרים וילון לחדר ילדים מכל סוג שהוא. המחשבה היא ליצור סביבת שינה טובה לילדים וליהנות ממשחק של צבעים ודוגמאות אשר יוכלו להתאים לעיצוב החדר הכללי ולאווירה הילדותית שתשרור בו.

מה יש לקחת בחשבון כאשר בוחרים וילון לחדר ילדים?

לפני שבוחרים וילון לחדר ילדים כדאי לקחת מספר גורמים בחשבון:

  • גיל הילד – למרות שווילונות בד הינם אטרקטיביים וכיף להסתתר מאחוריהם, חלקם עלולים להיתלש בקלות ובמהירות במיוחד כאשר מדובר על פעוט פעיל. לכן הבחירה בוילונות תלויים ארוכים תיעשה כאשר מדובר על חדר של ילד בוגר יותר.
  • שליטה ובקרה על כמות האור הנכנסת – תוכל לשלוט ברמת האור הנכנסת לחדר הילדים באמצעות התאמת וילונות גלילה. עבור תינוק או פעוט אשר רגילים לנמנם בשעות הצהריים המוארות, כדאי לבחור בוילונות גלילה אטומים אשר יוכלו לחסום לחלוטין את האור. לבני נוער למשל שמודאגים מנושא הפרטיות, אפשר לבחור בוילונות בד ארוכים מבד כהה או אטום.
  • תחזוקה – לחדרי ילדים כדאי לבחור בוילונות שיהיו קלים לניקוי עם מטלית לחה או באמצעות כביסה עדינה.
  • בריאות ובטיחות – וילונות גלילה יתאימו פחות לילדים הסובלים מאלרגיות, או רגישות לקרדית האבק. כמו כן, כדאי להתייחס למאפייני הילד הספציפיים מבחינת בטיחותו, כך שהוילון לא יכיל חוטים משתלשלים או מוטות חשופים.

ההחלטה הסופית בנושא וילון לחדר ילדים

לפעמים ההחלטה לגבי וילון לחדר ילדים באמת קשה, כאשר את מתקשה להחליט האם כדאי יותר וילון גלילה או וילון בד ארוך. ההחלטה הסופית תיעשה על פי העדפה אישית ומחשבה על היתרונות והחסרונות הקיימים בכל אחת מהאופציות הללו. זכרי, כאשר את מחליטה על האופציה המועדפת עלייך לקחת בחשבון את גיל הילד, רמת הפעילות שלו או שלה וגורמי הבריאות והבטיחות החשובים לך. כדי שיהיה לך מרווח בחירה, כדאי לחפש את אותו מקום אשר מספק את שני הפריטים במגוון עיצובים גדול. באתר גלילה תוכלי להינות מבחירה עצמאית ונטולת הפרעות, הן של וילונות והן של וילונות גלילה אשר יוכלו להתאים לכל חדר בכלל ולחדר הילדים בפרט.

למה וילון לחדר ילדים זה פריט עיצובי חשוב?

החדר של הילדים שלנו יכול להשפיע על כל מהלך הילדות שלהם והחוויות שיהיו להם בה. חדר ילדים שמותאם אישית לילד ומעוצב לפי הטעם שלו – יכול להיות מקום בו הוא ישחק, יעשה שיעורי בית, ישן טוב בלילה ויחווה חוויות חיוביות. כל אחד מהפריטים בחדרי ילדים הוא חשוב. אחד הפריטים החשובים ביותר בעיצוב חדרי ילדים הוא וילון לחדר ילדים. הווילון שיש לילדים שלנו בחדר שלהם, יכול להוות א הצוהר שלהם לעולם מחוץ לחלון.
חשוב לבחור עיצוב של וילון שיהיה מצד אחד מותאם לגיל הילד ולתחומי העניין שלו ומצד שני יהיה אטום לאור וישמור על הפרטיות שלהם בחדר. חברת גלילה, מתמחה בייצור מוצרי טקסטיל כולל וילונות לחדרי ילדים. החברה הינה חברה אמינה, מקצועית וייחודית בתחומה.

טיפים מעשיים לבחירת וילון לחדר ילדים בגיל יסודי

כאשר אנחנו רוצים לבחור וילון לחדר ילדים לילדים בגיל יסודי, חשוב לבחור עיצוב שיתאים לגיל שלהם. הדפסים של חיות למשל על הווילון יכולים להתאים יותר לילדים צעירים בגיל גן ופחות לילדים בוגרים יותר בגיל בית ספר יסודי. וילונות שיכולים להתאים לילדים בגיל בית ספר יסודי הם וילונות הם הדפסים של צורות גיאומטריות כמו למשל משולשים, ריבועים או עיגולים עם משחקים שונים של צבע וטקסטורה. חשוב להתאים את העיצוב של הווילון ואת הבחירה שלו לעיצוב של כלל הפריטים בחדר – כך העיצוב של החדר יהיה מאוזן ולא יהיה מבולגן מדי לעין.

למה חשוב לערב ילדים בעיצוב החדר שלהם?

כאשר אנחנו מעצבים את החדר של הילד שלנו והוא כבר בגיל בית ספר יסודי, כדאי וחשוב לערב אותו בתהליך העיצוב של החדר. ילדים בגיל בית ספר יסודי הם בעלי דעה אישית ברורה. יש להם טעם אישי ואם לא נערב אותם בבחירות העיצוב לחדר, הם לא ירגישו בנוח בחדר ולא יאהבו להיות בו. חשוב לערב את הילדים בבחירת כל הפריטים בחדר החל מהמיטה ושולחן הלימודים ועד פריטים כמו וילון לחדר ילדים או המצעים שיהיו על המיטה שלהם.

וילון לחדר ילדים
עד 21% הנחה
המחיר המקורי היה: ₪189.00.המחיר הנוכחי הוא: ₪149.00. המחיר כולל מע"מ
עד 16% הנחה
עד 16% הנחה
119.00179.00 המחיר כולל מע"מ
עד 19% הנחה
99.00149.00 המחיר כולל מע"מ
109.00189.00 המחיר כולל מע"מ
129.00169.00 המחיר כולל מע"מ
עד 34% הנחה
94.00147.00 המחיר כולל מע"מ
עד 27% הנחה
65.00129.00 המחיר כולל מע"מ