איך מודדים וילון

מדידה של וילונות בהתאם לסגנון העיצוב הקיים

השארת חלונות שקופים וחשופים פירושה הפסד של הזדמנות גדולה לעיצוב פנים ושיפור המראה של חלל החדר. וילונות הופכים את החלונות ליפים הרבה יותר, מספקים פרטיות, מסננים את אור השמש ומוסיפים צבע ואווירה חמימה תוך הכנסת סגנון לביתכם

. לפני שתוכלו לבחור את הווילונות המושלמים עבור החלל שלכם, חשוב למדוד את החלונות בצורה נכונה ומדויקת, ולבחור בד בגודל המתאים שייתן כיסוי ראוי, כולל הקפלים והעיצוב הרצוי.

לפני שמתחילים לקחת מידות לווילון חשוב לבדוק ולתכנן כיצד הוא יכסה את החלון, האם הווילון יכסה יותר מאשר המסגרת של החלונות ויתחיל מעליה, או שהוא יכסה בדיוק את גודל החלון עצמו, ואז הוא יתחיל בדיוק בנקודה בה מסגרת החלון מתחילה. ישנם גם אפשרויות נוספות כמו לכסות רק חלק עליון, חצי חלון ועוד.

אז איך מודדים וילון?

הרכבה חיצונית – היא סגנון ההרכבה הנפוץ ביותר לתליית וילונות. כאשר וילונות מותקנים בחוץ, המוט מאובטח לקיר מחוץ למסגרת החלון. וילונות חיצוניים יכולים לתת אשליה של חלון גדול יותר, לספק כיסוי מלא לחסימת האור הטבעי וליצור מראה יוקרתי יותר.

הרכבה פנימית – סגנון התקנה זה הוא פחות נפוץ, אולם זוהי אפשרות התקנה שאפשר לשקול בהתאם למראה רצוי וסגנון עיצוב אישי.

וילון בהתקנה פנימית מתייחס למוט וילון שמאובטח בתוך מסגרת החלון, ויוצר מראה יעיל יותר. וילונות פנים אינם חוסמים לחלוטין את האור, אך הם עדיין מספקים פרטיות, סינון קרינה חלקי ומציעים מראה מודרני ומינימליסטי.

כדי להרכיב וילון הגדול במעט מהחלון חשוב לבחור מידה גדולה יותר מהחלון עצמו בכמה ס"מ לפחות. כדי ליצור כיסוי מלא של החלון ולאפשר כיסוי מרבי ניתן לבחור וילון שגדול ממסגרת החלון גם בגובה וגם בצדדים, העיצוב והפרקטיקה הרצויים הם שקובעים את המוט הנדרש ובעצם את רוחב הווילון שיתקבל בסופו של דבר.

בשלב הבא צריך לקבוע מהו הסגנון העיצובי הנדרש, כדי לבחור בדים באורך וברוחב הרצוי. כאן יש חשיבות לבחירה נכונה ומדויקת כדי לאפשר את הכיסוי והעיצוב שנדרשים בדיוק.

אם אתם רוצים לדעת איך מודדים וילון בצורה מדויקת, גלילה היא החברה המתאימה ביותר עבורכם. החברה מתמחה בייצור וילונות לפי דרישת הלקוח ובהתאמה לסגנון אישי. בחנות החברה תוכלו להתרשם ממגוון רב של סוגי וילונות בעיצובים מרהיבים, ולקבל ייעוץ מקצועי לאורך כל הדרך. לסקירת כלל השירותים והמוצרים שאנו מציעים לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים, התקשרו לטלפון – 5635*

איך מודדים וילון
וילון גלילה זברה
רשומה זו פורסמה בבלוג ומתוייגת כ.
עד 21% הנחה
המחיר המקורי היה: ₪189.00.המחיר הנוכחי הוא: ₪149.00. המחיר כולל מע"מ
עד 16% הנחה
עד 16% הנחה
119.00179.00 המחיר כולל מע"מ
עד 19% הנחה
99.00149.00 המחיר כולל מע"מ
109.00189.00 המחיר כולל מע"מ
129.00169.00 המחיר כולל מע"מ
עד 34% הנחה
94.00147.00 המחיר כולל מע"מ
עד 27% הנחה
65.00129.00 המחיר כולל מע"מ