ביטוח לוילונות ומוצרי הצללה - כיסוי מקיף עבור הבית והמשרד שלך


תיאור הכיסוי:
הבית והמשרד הם מרכזי הפעילות והנוחות שלך. כדי לשמור עליהם מאובזרים ומוגנים, אנו שמחים להציע לך ביטוח לוילונות ומוצרי הצללה מקיף. בזכות הביטוח, תוכל ליהנות משקט נפש מרגע ההתקנה ועד שנים רבות של שימוש בלתי פוסק בילונות ומוצרי הצללה שבבית או המשרד שלך.

אחריות וכיסוי:

1. שבירת מנגנון: תקלה זו עשויה להתרחש כתוצאה משימוש לא נכון, פעולה קשה או מתרחשת בעקבות אירוע חיצוני כמו התנגדות רוח חזקה. השבירה של המנגנון יכולה לגרום לוילון לא לפתוח או לסגור בצורה תקינה.

2. נזקים ממים: תקלות מים עשויות להיות תוצאה של נזילות מים מתקלה, נקב או שאיבת מים. המים יכולים לגרום למגע עם הוילון ולגרום לקלקול או עוויתות בחומרים או בתפקוד המכאני של הוילון.

3. חבלות או קרעים: נזקים אלו יכולים להתרחש בעקבות נגיעה חוזרת ומוגזמת בוילון, התנגדות רוח חזקה או שימוש קשה בוילון. הקרעים יכולים להשפיע על תפקוד הוילון, על מראהו ועל יכולתו להגן מפני קרני השמש או מזג האוויר.

5. תקלות במנגנון האוטומטי: בוילונות עם מנגנון אוטומטי, עשויות להתרחש תקלות במנגנון עצמו, כגון תקלות במנוע, תקשורת חוטית או אלחוטית, תקלות בתוכנה או בחיישנים. תקלות אלו עשויות למנוע את תפקוד הוילון או לגרום לתפעול לא תקין.

 

מה לא מכוסה במסגרת המנוי?
תקלה שהייתה קיימת טרם כניסת המנוי לתוקף (תינתן הצעת מחיר לתיקון
בעלות מוזלת)

השירות לא יינתן במקרה של תקלה שנגרמה כתוצאה מפגעי טבע, שריפה, מכרסמים, חדירת נוזלים, תקלה במזיד, שיבושים ברשת החשמל, ריקבון, קורוזיה, חלודה, שבר וצבע, כמו כן: לפלסטיקה, פח, זכוכית, גומיות, אטמים, חומרי בידוד, רצועות, דלתות, צירים, תוף/דוד, ואביזרים נלווים, וכן לוילונות שנעשה ניסיון לתקנם ע"י מי שלא הוסמך לכך ע"י החברה
כל החלקים המכוסים במסגרת המנוי – הם ללא עלות נוספת.
השתתפות עבור קריאת שירות טכנאי לכל תקלה שונה ₪150
ולמוצר חדש תמורת ישן ₪350

 

הביטוח יהיה בתוקף אך ורק במקרים של שימוש סביר במוצר ולא כתוצאה משימוש לא פונקציונאלי בו, השחתה מכוונת או נזק שנגרם על ידי פעולות שלא נעשו בהתאם להוראות היצרן או המדריך.

חברת גלילה  מציעים לך את הביטוח האיכותי והמותאם ביותר לצרכיך.