שילוב מנצח של עיצוב ופרקטיות: וילון למטבח

עיצוב הבית בכלל והמטבח בפרט צובר תאוצה עצומה בשנים האחרונות. רבים מבקשים ליצור עבור עצמם את הבית שמשקף את את נטיות ליבם ויוצר מקום שנעים להם לחיות בו. עיצוב הבית מקבל משנה חשיבות במטבח, מפני שדווקא במטבח השילוב של אסתטיקה ופונקציונאליות בולט ביותר. מצד אחד הרצון ליצור מקום יפיפה ומצד שני הצורך לאחסן כלים ומוצרים רבים, למקסם את החלל ולהפוך את הכול לנגיש ופרקטי כך שתתאפשר עבודה יעילה בהתחלה, ניקיון וסדר מהירים בסוף. וילון למטבח מצטרף לחגיגה ומוסיף תמיד נופך חמים ומעוצב.

וילון למטבח בסגנון ונציאני

הווילונות הוונציאנים הם הפופולאריים בארץ בתחום וילונות למטבח, משום שהם מאפשרים גלילה מעלה בעת הבישולים לצורך הגנה על ניקיונם. כידוע בעת הבישול, נוצר לכלוך רב, כולל שומן דביק שקשה מאוד לנקותו ושאנו לא תמיד רואים במבט ראשון. היכולת לגלול מעלה את הוילון מאפשרת לנו ליהנות מהמראה החמים והמעוצב של וילון למטבח לאורך כל שעות היום, ויחד עם זאת ליהנות מניקיון ומתחזוקה שוטפת ברמה גבוהה גם במטבח. כאשר בוחרים את וילון המטבח, חשוב לבחור וילון עשוי מבד קל לניקוי.

וילון זברה, מוצר ההצללה הפופולארי בארץ, מעניק לחלל מראה אלגנטי ומעוצב, ומאפשר לכם ליהנות מאפשרויות הצללה שונות. ביכולתכם לשנות את כיוון ההצללה לאורך שעות היום ולווסת את כמות האור הנכנסת לחדר.

עיצוב מטבחים בסגנונות שונים

אם אתם מתלבטים כיצד לעצב את המטבח שלכם, מומלץ לבחור תחילה בסגנון העיצוב המועדף עליכם. קיימים מספר סגנונות בולטים מהם תוכלו להתרשם, בהם עיצוב כפרי, עיצוב מודרני ושילוב כפרי-מודרני. העיצוב הכפרי, כשמו ממש, שואב השראה מבתי הכפר ומן הטבע, ועושה שימוש בעיקר בחומרים טבעיים כמו עץ וברזל. במטבחים בסגנון כפרי תוכלו לראות מתקני תלייה לסירים משתלשלים מן התקרה, דלתות עץ לארונות ואלמנטים בעלי מראה מחוספס.

העיצוב המודרני לעומת זאת, מתאפיין בקווים נקיים ומינימליסטים, הגוונים השולטים בו הם מהמניפה המונוכרומטית של לבן – אפור – שחור, עם נגיעות צבע בודדות שמכניסות חיים ונועזות לחלל הנקי. וילון למטבח בגוון לבן יכול להשתלב בסגנון זה בצורה נפלאה, ולהוסיף חמימות גם למטבח בעיצוב המודרני. אם יש לכם שאלות נוספות, אנו בצוות גלילה נשמח לסייע ולתרום מניסיוננו.

רשומה זו פורסמה בבלוג ומתוייגת כ.
עד 21% הנחה
המחיר המקורי היה: ₪189.00.המחיר הנוכחי הוא: ₪149.00. המחיר כולל מע"מ
עד 16% הנחה
עד 16% הנחה
119.00179.00 המחיר כולל מע"מ
עד 19% הנחה
99.00149.00 המחיר כולל מע"מ
109.00189.00 המחיר כולל מע"מ
129.00169.00 המחיר כולל מע"מ
עד 34% הנחה
94.00147.00 המחיר כולל מע"מ
עד 27% הנחה
65.00129.00 המחיר כולל מע"מ